Ceapa scade riscul aparitiei bolilor cardiace
Consumul a doar 100 de grame de ceapa pe zi poate ajuta la vindecarea inflamatiilor aparute pe artere, fara a se apela la medicamente. Daca aceste inflamatii nu sunt tratate, duc la aparitia bolilor de inima si chiar la infarct.
O cina bogata in flavonoizi, care se gasesc in ceapa, ceai, mere si vin rosu, previne inflamatiile cronice care duc la subtierea arterelor, arata un studiu al Institutului de Cercetare a Alimentatiei din Anglia.
Cercetatorii au ...
Etichete: Bolilor , Cardiace , Aparitiei , Riscul , Scade , Ceapa ,
Sursa
Marti, 03 Februarie 2009 12:04 AM
Accesari : 62
Trimite
Comentariile pentru Ceapa scade riscul aparitiei bolilor cardiace