Bauturile racoritoare dubleaza riscul de cancer pancreatic.
Oamenii care beau cel putin doua sticle de bauturi racoritoare pe saptamana isi dubleaza riscul de a se imbolnavi de cancer la pancreas, conform unui nou studiu dat publicitatii.
Cercetatorii au strans date cu privire la consumul de bauturi racoritoare si bauturi naturale din fructe, de la 60.524 de persoane. Studiul organizat de Institutul de Studiere a Sanatatii din Singapore este unul gigant, datele fiind stranse inca de acum ...
Etichete: Cancer , Pancreatic , Riscul , Dubleaza , Racoritoare , Bauturile ,
Sursa
Marti, 09 Februarie 2010 11:00 AM
Accesari : 24
Trimite
Comentariile pentru Bauturile racoritoare dubleaza riscul de cancer pancreatic.